Wanneer je oude vrienden tegen komt........

27 april 2014 - Azofra, Spanje

Zaterdag na een mooie wandeldag uiteindelijk in de stromende regen in Los Arcos aangekomen. Onderweg genoten van de vele vogels en prachtige natuur die we passeerden. Geweldige omgeving met in de verte de bergen met op de top nog sneeuw. In Los Arcos was een Auberge gerund door Oostenrijkse vrijwilligers van Jacobsgilde die nog een plekje had. Mooie kamer met 4 bedden waar later nog 2 Duitse dames bij kwamen die vermoeid en nu al licht geblesseerd de bovenste bedden vulden.

Door de extra lange wandeling waren we laat binnen en gingen na de heerlijke douche in de stad op zoek naar een avondmaaltijd. Tijdens het eten ontmoetten we ¨oude¨ bekenden die ons uitnodigden om na het eten nog bij hen te komen drinken. We zaten nog niet aan tafel of een Duitse mijnheer vroeg we het goed vonden dat hij z´n banjo ging halen? Leek ons een goed idee. Nog geen 10 minuten later zater met Australiers , Nieuw-Zeelanders een Iersen en Deense te zingen onder begeleiding van de een Duitse Banjospeler. Geweldige avond gehad die ons nog lang zou heugen.

Door de wijn was in slaap komen deze avond geen enkel probleem.  De volgende morgen voor het eerst in de refugio ontbeten en met een ietwat zwaar hoofd pas na 8 uur op stap.

1. Sanne:
    28 april 2014
    Hey pap!

Goed om te horen dat jullie ook een beetje koningsdag hebben gevierd :D leuk om jullie avonturen te lezen. Hier gaat alles goed dikke kus San