De aanloop naar een prachtige reis

20 april 2014 - 't Zand, Nederland

Toen ik in September bedacht dat ik de Camino wilde gaan lopen kon ik niet vermoedden dat de voorbereidingen al zo leuk zouden zijn. Het stond van het begin af aan vast dat ik niet alleen zou gaan. Vond het daarom geweldig dat Hans op mijn vraag om mee te gaan direct JA antwoordde.  De gesprekken ter voorbereiding en oefenwandelingen beloven veel.

Het kiezen van de uitrusting en zorgen dat deze compleet werd was al een avontuur op zich maar zoals jullie kunnen zien staat alles gepakt en gezakt en klaar voor vertrek.

We starten morgen met de treinreis naar Bayonne in Zuid-Frankrijk waar we zullen overnachten. De volgende dag treinen we verder naar St Jean Pied de Port om bij aankomst onze eerste etappe te gaan lopen .

Als voorbereiding op onze tocht hebben we met een aantal pelgrims gesproken die de tocht reeds volbracht hebben . Hun verhalen beloven een geweldige tijd . We gaan samen de uitdaging van de Camino aan hopen  zaterdag 24 mei gelouterd op Schiphol aan te komen.

Iedereen bedankt voor de steun en leuke attenties die ik de afgelopen dagen mocht ontvangen. Tot Ziens

1. Betty:
    20 april 2014
    Veel succes en geniet van alles wat op je pad komt!
  2. Margriet:
    21 april 2014
    Gert-Jan, wij wensen jou goede benen, waardevolle belevenissen en een behouden thuiskomst.
  3. Leo:
    21 april 2014
    Peregrino GertJan, nogmaals Buon Camino en Ultreia et Susseia.
    We volgen je met belangstelling.
  4. Carla Slijkerman:
    21 april 2014
    Heel veel succes en plezier!
  5. Elly de Heij:
    21 april 2014
    Gert,wij wensen je een goede reis. Dit wordt een bijzondere ervaring. Geniet er van. Groetjes Elly en sjaak
  6. Fam glas:
    21 april 2014
    veel plezier en geniet van deze bijzondere ervaring....
  7. Mn:
    22 april 2014
    ik hou Vorina wel in het snotje